Vaiheistus

4. Mitkä ovat toimenpiteidemme ajoitus ja kuka niistä vastaa?

4.1. ASIAKASMARKKINAT:
Keplin brandityössä mm. logon ja visuaalisen ilmeen uudistus määritellään selkeästi ydinlupaus, jonka kaikki ydintoimijat voivat lunastaa ja viestiä eteenpäin syksystä 2014 alkaen. Keplin markkinointisuunnitelma päivitetään vuoden 2015 aikana vuosille 2016-18.

4.2. KEHITTÄMINEN:
Kuudelle toiminnan painopisteille määritellään tavoitetilat, seuranta- ja arviointimittaristot Keplin ydinosaamiseen perustuvat palvelut ja osaamistarpeiden kehittämistoimet. Toimistolta ja hallituksesta nimetään painopisteille vastuuhenkilö ja hallituksesta sparraajat/työpari.

4.3. TOIMINTATAPA:
Yhteismarkkinoinnissa kehitetään uusia toimintatapoja: KP:n liite-lehti, sähköiset markkinointikanavat, videotuotanto (esim.LIME-TV:n kanssa) ja sosiaalinen media. Kokeillaan esim. Liikuntaa ja hyvää oloa –liite, markkinointiyhteistyö ja tapahtumailmoittelu.
Keplillä ja kärkitapahtumilla omat fb-sivut sekä mahdollisuuksien mukaan twitter-tilit. Toiminnan laajentamisessa eri painopistealuilla hyödynnetään asiantuntijaverkostoja kutenoto -mentoreita, -kouluttajia sekä yrittäjiä.
Toimialakohtaisesti päivitetty tavoitteet, osaamisverkoston sopimukset ja yhteystietorekisterit
Alueelliset osaamis- ja palveluverkostot syntyneet sekä alueiden yhteinen strategia päivitetty

4.4. TAPAHTUMATUOTANTO:
Keplin tapahtumabrändiin kuuluvat menestyvät ja laadukkaasti eri kumppanien kanssa toteutettavat vetovoimaiset tapahtumat: kuten Keski-Pohjanmaan Urheilugaala, Kokkola City Run, JukuJuku-leiri sekä S2B-Sports to Business -seminaari. Tapahtumien tuotantotavat linjataan vuoden 2015 aikana.


   
Keski-Pohjanmaan Liikunta
«  Marraskuu   »
Ma Ti Ke To Pe La Su
 
 
 Koulutus
 
 Kokous
 
 Tapahtuma
 
 Seminaari
Kategoriat